dissabte, 24 de gener del 2009

L’amic Andreu m’ha fotut en un compromis.(Josep-Empordà)

Em diu si li puc enviar consells pel seu nou bloc, i m’ho demana a mi que m’he posat 25 vegades a construïr el meu bloc i 25 vegades ho he deixat córrer. 

Ho he deixat córrer 25 vegades mig espantat per la responsabilitat i la feina que comporta mantenir un bloc que desperti l’interés dels meus compatriotes, i més quan n’hi ha de tant bons i interessants.

Benvolgut Andreu, no et cal cap consell, doncs amb els teus magnifics i documentats escrits amb els que ens tens acostumats, és ben segur que el teu bloc será un dels de referència d’aquesta ùltima línia de defensa de la nostra Nació en que ha esdevingut Internet (Elies dixit). 

Permeteu-me que us digui una cosa sobre mi. 

Els que llegiu comentaris a notícies i blocs d’internet signats per la meua modesta persona, és fruit de la indignació.. 

De la indignació que vaig sentir un ja llunyá desembre del 2003 quant estava a Donostia per motius de feina, i vaig assabentar-me’n de la signatura del maleït Pacte del Tinell que doná lloc al tripartit. 

Fou una indignació immensa de la qual encara no m’he recuperat, i la impotència que em produí, em va fer cercar la manera de combatre’l, i aquesta m’ha semblat una de les més eficaces. 

Però, és que a més, m’ha permés conèixer a persones mogudes per afanys i inquietuds semblants, la qual cosa m’ha enriquit com a persona i m’ha fet veure que no sóc un ésser estrany i rondinaire, que sempre va a la contra, exiliat al cul del món (cul del món molt bonic, aixó si, que hi ha culs i culs!).

La meva coincidència amb l’Andreu en assumptes relacionats amb la política col.lectiva és tan extraordinària que fins i tot alguns han arribat a dir que en Josep-Empordà era un “alter ego” de l’Andreu . He he!.

Sort que tenim testimonis vius que saben que sóm dues persones diferents! He, he.

Donç res, benvolgut Andreu, només posar-me a la teua disposición pel que vulguis i sàpigues que tens en mí a un incondicional seguidor que només vol afegir que, sense cap dubte, tornarem a véncer, perqué la bola de neu, ja ha començat a rodar.

Cordialment

Josep-Empordà

3 Comments:

GukGeuk said...

Josep, aquesta indignació no et deixarà arribar a vell. Però escolta! lo mateix et veiem amb un bloc d'aquí a no res! a veure si ens dones una alegria.

Cesc. said...

Així m' agrada, benvolgut Josep, que et retorni l' optimisme.
Si algú ha de defallir que siguin ells.
Salut i independència,
Cesc.

Andreu said...

GukGeuk,

Si em veu que "aguanto" i no desaparec, estic segur que l'intent 26è, reeixit, d'en Josep-Empordà es produirà aviat, abans que caigui el tripartit.

Josep: jo et puc donar referències de la magnifica gent que m'ha ajudat molt a que això fos possible.

Cesc,
És un any que serà bó. I l'optimisme seguirà, i creixerà, a mesura que vagin passant els mesos, malgrat la crisi.

Moltes gràcies a tots tres.
Andreu