dimecres, 14 de gener del 2009

Primeres notícies

S'han acabat les vacances/dies de Nadal i Reis.

La primera, molt bona. Per a Catalunya, per a Convergència, per a CiU, per al sobiranisme, per a Artur Mas i per al propi Ramon Tremosa. Sense xivarri, sense mulladers previs inútils i confosos, un excel.lent cap de llista sobiranista. Preparat, documentat, capacitat, de pedra picada, "trepitjador" del pais, vinculat a l'Alta Ribagorça, rigorós, seriós, sense aixecar fum mai, es el prototip del que la Casa Gran facilita.

L'Artur Mas ha demostrat, novament, que sap dominar i control.lar els tempus polítics, i acaba de marcar un gol sensacional per l'escaire. Enguany serà un molt bon any. El començament, fabulós. Il.lusió, confiança, treball, informació, i discreció, fins el moment adient. Podem estar satisfets.

I benvolgut Josep-Empordà, sí, sí, necessitavem i necessitem "victòries" del catalanisme i del sobiranisme. I aquesta és una gran victòria inicial del plantejament obert d'en Artur Mas, CDC i la Casa Gran.

Cordialment,

Andreu

14 Comments:

Joan said...

Osti Andreu!!

També t'has decidit!

No et dic lo de "benvingut a la lluita digital" perque fa molt temps que ja hi estas. hehe

Una abraçada

GukGeuk said...

Aibalaostia!! haha, benvingut, ara ja tens el teu propi espai per a que et fotin canya haha què bé! t'aniré seguint.

Josep (sl) said...

Ara sols falta en Josep empordà per digitalitzar-se.

Anònim said...

Ara caldrà anar-lo actualitzant!

Josep (sl), crec que el blog http://blocs.mesvilaweb.cat/joseppuigvert és d'en Josep Empordà.

Anònim said...

Benvingut Andreu!

Això si que és una agradable sorpresa!
Per fi t’has decidit a escriure un bloc!

Et recordes aviat farà 2 anys, crec que era el 10 d’abril del 2007 vaig escriure un article amb el títol CDC surt de l'armari, ja! (http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/íd/45396) i tu em vas contestar per primera vegada amb els extensos i ben documentats comentari, a on em posaves a parir!.
Però de seguida vaig veure que el que deies, a part dels adjectius „afectuosos“ , que darrera havia un patriota de veritat. Recordo que entre els comentaris i contracomentaris, et vaig dir, que una persona com tu, amb els teus coneixements, hauria d’escriure un bloc. Bé per fi ara, amb quasi dos anys de retard m’has fet cas!.
No saps com guanyarà els blocs sobiranistes de CDC amb la teva visió de la jugada.

Per cert, sembla que CDC amb en Tremosa comença a sortir de l’armari, encara que ser que tu em contestaràs que mai havia entrat. Bé, millor no continuar amb aquest tema, perquè no és educat el primer dia, començar a discutir amb el nou benvingut a la catosfera.

Enhorabona pel teu pas.

Ja et tinc sindicat!

Endavant les atxes
Manel

Cesc. said...

Benvingut!
En Mas no és pas conscient de com ens ha motivat amb l' elecció d' en Tremosa! Sacsejada!!
Amb bloc de l' Andreu i tot!
En Josep Empordà manca, en Puigverd tot i viure a la mateixa comarca no és pas la mateixa persona...però de ben segur que aviat s' hi anima.
El darrer cap de setmana de gener seré a Palamós si ho vol li' n faig cinc cèntims de com encetar-lo.
Andreu si et cal res, no sóc gaire experimentat però a disposar.
Salut i independència,
Cesc.

GukGeuk said...

j. jo crec que és un altre, no sé, Josep que jo sapigui no es diu Puigvert de cognom i josep-empordà deia fa uns mesos que no té ganes d'obrir un bloc... ja ens ho confirmarà quan aparegui per aquí

Salvatore said...

Enhorabona Andreu, un altre patriota a la xarxa animant al personal a unir-se a la causa.
A veure si em decideixo aviat

Grüße aus Friedrichshafen

Salvatore

L'Espelt said...

Un dia tant estúpid per a mi, com avui, on acabo de treballar a aquest hora (sort que és la darrera setmana de bogeria), em calia una bona notícia per acabar el dia.
Gràcies per decidir-te!!!!
M'has donat la bona noticia per arreglar el dia i anar a dormir amb un somriure.
Benvingut a on ja brillaves amb veu pròpia.
Salut!!!!

Anònim said...

Benvolgut Andreu,

Estaba cantat que acabaries obrint un bloc. Enhorabona!.

No, en Josep-Empordà no te bloc. Ha estat a punt d'obrirlo 25 vegades, però a l'ùltim moment, sempre s'ha fet enrera per manca de disciplina i un cert "caos".

Lo seu és l'"agit-prop".

Però deixem-ho, que avui, la festa és pel l'Andreu.

Repeteixo la enhorabona!.

Anònim said...

PS.

Cesc...en parlarem!.Ei! i a veure Andreu si t'animes a fer una volta per l'Empordà!.

Dessmond said...

Andreu, una gran notícia això d'aquest blog!. Ja era hora!. L'enhorabona!

Joan Arnera said...

Homeeeee, noticia bomba, benvolgut Andreu, notícia boma aquesta obertura sobtada de bloc.
No cal dir, que malgrat tot, les meves portes sempre estaran obertes pel més "cordial" dels meus comentaristes.
Benvingut i endavant les atxes!

Andreu said...

Joan
A veure com me'n surto. Tu has començat força bé. Uns aparquen i altres entren. L'anella.
Gràcies.

Guk Geuk
Gràcies, ara començo a fer cas dels teus consells. Contestar, ..tot i que ja sé que es molt tard. Però la intenció és bona. D'ací a un mes, a veure si em puc presentar a examen...
Una abraçada.

Josep (sl)
Sí, però crec que serà difícil. Tanmateix jo m'he fet de pregar molt i molt...(és broma) i encara vull veure que no faci una espantà...Confio que, en tot cas, més endevant,però mai se sap..
Salutacions cordials,

J
Cada vegada que veig un post teu, J, em fas recordar anteriors temps..meus. Però ja se sap, cal provar-ho tot.

Ai, ai,...Gràcies, moltes, per tot.
Fins aviat.

Manel,
Sempre m'ha impressionat molt aquesta memòria teva(o agenda /diari ben treballat) que pot precisar detalls com el que esmentes. Ni me'n recordo.Però segur que no et vaig convèncer...
Vols dir que no t'estàs germanitzant molt..en alguns aspectes.(precisió, exactitud,..)
A veure si no us decepciono massa.
Una abraçada,

Cesc,
Tu vas ser el primer que ens vas deixar conco's al Josep-Empordà i a mí, en una ràpida, DECIDIDA i hàbil maniobra blogera.
Intento no quedar l'últim...
Mols records.

Salvatore,
Moltes gràcies perls ànims. Ti no estàs pas conco, no. !!

I, a més, com estàs en el front internacional exterior de manera permanent,ja fàs molt i molt.

Ara, la propera vegada que vinguis un cap de setmana per BCN, acceptaré, encantat, un oferiment similar al que no vaig poder disfrutar la darrera ocassió.
Cordialment,


L'Espelt,
Gràcies pels ànims, però se'm fa complicat. Estic al començament. Jo que pensava que estava "xupat".. Doncs , no.

Com tot a la vida, costa.
Però amb els mestres i les mestres que m'orienten, seré més burru del que penso si no me0 surto.
Molts records,

Josep-Empordà.
Home, Josep, no et volia abandonar..perquè l'estat en què estavem era ja com el nirvana.
Però en Cesc ens abandonà i a mí em posaren en un compromís.

Ja saps que espero, sempre que vulguis, difondre en aquest apartament nou, tot el que vulguis escriure. Un dia d'aquests, si no vaig errat, surt un article d'en Josep-Empordà en aquest bloc.

Dess Mond,
Ara que vosaltres heu sigut pares, d'un maquíssim Pere, jo que, per edat, ja els tinc crescuts i mig independents, que no independitzats..(he, he. )m'he liat amb un bloc nou.

Realment, prefereixo, en les meves circumstàncies actuals, "liar-me" amb un bloc nou, que passejar un gos o altres animalets. Amb la d'animals que corren per la política d'aquest país,millor intentar blocar-los.

Ja saps, i ho repeteixo, que els blocs d'en Des Mond, d'en Joliu, d'en Elies115, d'en Joan Arnera, inicialment, i el Cimera, em van "ajudar" molt, massa segurament, a tenir "adicció" al món blogaire sobiranista. I quan un està mig "drogat", potser val la pena intentar-ho fer fins el final. (he,he).
Una abraçada!

Joan Arnera.
Que vols que et digui ara, Joan!!
Qui m'ho anava a dir, quan et vaig conèixer in person (sóc un dels privilegiats que et reconeixeria pel carrer....i tú, a l'inrevès, també...), en una maca festeta nocturna,..que acabaria als 6 ó 7 mesos, posant-me a la cua de la vostra caravana magnífica de blocs sobiranistes, amb estrella.

De totes maneres, jo no deixo, si tu ho acceptes, l'habitació, el bany, i el salonet que m'havies llogat, de franc, a casa teva, tot aquest temps. Igual hi torno!!

Molts records. Una abraçada.

Andreu
P.S.- LLarga contestació a tots els primers posts. Una mica tard. Però, ben sincerament, us ho agraeixo molt i espero, poc a poc, anar-ho fent una mica bé.
Si arribés a la meitat del que heu fet la majoria (tots els blogers) de vosaltres, em donaria per més que satisfet.